Privremeni menadžment (Rent-a-Manager)

U svom poslovanju, mali i srednji poduzetnici često se susreću s problemom nedostatka stručnih ljudi za obavljanje određenih složenijih poslova. Razlozi tome mogu biti različiti:

• postojeći opseg posla ne opravdava zapošljavanje iskusnog menadžera na puno radno vrijeme,
• neočekivani odlazak iskusnog menadžera, a interni nasljednik još nije spreman za preuzimanje dužnosti,
• neplanirano povećanje opsega poslova, za koje se ne očekuje dugo trajanje,
• potreba za realizacijom jednokratnog posla ili projekta za što ne postoje odgovarajući interni resursi,
• itd

Iako korištenje privremenih (interim) menadžera u razvijenijim gospodarstvima nije rijetkost, u Republici Hrvatskoj ono još nije zaživjelo na pravi način. Jedan od razloga tome je vjerojatno i razmišljanje poduzetnika prema kojem samo osoba koja je u cijelosti ovisna o tvrtci može na pravi način zastupati interese te tvrtke.

No takvo je razmišljanje lako osporiti, jer kada bi ono bilo točno, onda se niti jedan posao važan za tvrtku ne bi mogao povjeriti nekom izvan nje. Ako znamo da se danas čitav niz poslova, od knjigovodstvenih, pravnih i informatičkih usluga, preko usluga čišćenja, prijevoza i dostave, pa čak i sama proizvodnja, povjeravaju ugovornim partnerima, onda nema razloga da se i poslovi upravljanja, u određenom vremenskom periodu, također ne povjere ugovornom partneru.

Upravo stoga, našim klijentima nudimo i uslugu privremenog  menadžmenta u raznim poslovnim područjima, prilagođenu upravo njihovim potrebama. Neke od prednosti koje se pri tome nude pronađite OVDJE.