- 23/02/2017
- Posted by: ModusMelAdmin
- Category: Usluge
Suvremene tehnologije omogućavaju znatna unaprijeđenja u poslovanju. No često su za to potrebne znatne investicije u opremu, a isto tako i u razvoj vlastitih kadrova. Za poduzetnika pojedinca to može biti prezahtjevno ili neekonomično, ali u mreži korisnika, sinergijski učinci omogućavaju da i mali poduzetnici koriste neka rješenja koja su do sada bila rezervirana samo za velike tvrtke.
Jedan od primjera za to je korištenje računalnih poslužitelja. Iako sama oprema više uglavnom nije problem po pitanju cijene nabavke, računalni operativni sustavi, kao i računalne mreže postaju toliko zahtjevni, da ih pojedinac ne može na odgovarajući način sam opsluživati. S druge strane, mali poduzetnici najčešće nemaju niti tu jednu osobu da im održava računalni sustav, a kamoli više njih koji će biti uže specijalizirani.
No, ono što je u ekonomiji malih brojeva skupo i neekonomično, u ekonomiji velikih brojeva može postati ekonomičnim. U tom smislu, u suradnji s našim poslovnim partnerima u mogućnosti smo ponuditi klijentima usluge računalne administracije, a prema potrebi i odgovarajućeg smještaja računalnih poslužitelja.
Tu je i primjer mogućnosti organizacije telefonske službe zaprimanja poziva (Call Centar), putem koje bi se, na kvalitetan i profesionalan način, mogla osigurati komunikacija s poduzetnikovim klijentima i drugim poslovnim partnerima. I ta je usluga za poduzetnika pojedinca preskupa, pogotovo u varijanti radnog vremena 24/7, no sinergijski učinak takve usluge za više poduzetnika, znatno smanjuje trošak usluge i čini ju dostupnom i za male poduzetnike.