Upitnik za samoprocjenu – Vještina delegiranja

Upitnik za samoprocjenu – Vještina delegiranja

Ovaj će Vam upitnik poslužiti kao orijentacija o tome koliko ste razvili vlastitu vještinu delegiranja.

1. Radite li često dulje nego Vaši zaposleni?
2. Bavite li se više od 30% vremena detaljima i "sitnom operativom", umjesto planiranjem, organiziranjem i slično?
3. Radite li redovito prekovremeno?
4. Nosite li posao sa sobom kući?
5. Trpi li posao Vaših suradnika i podređenih zato što Vi kasnite s donošenjem odluke?
6. Imate li problema s ostvarenjem zadanih rokova?
7. Radite li i sada poslove koje ste radili prije nego što ste postali menadžer?
8. Nakuplja li se Vaš posao dok ste na odmoru?
9. Propuštate li ponekad odlazak na odmor, jer imate previše posla?
10. Postoji li neki posao koji radite jer Vam se sviđa, a mogao bi ga odraditi netko od Vaših suradnika?
11. Dolazi li do problema i/ili zastoja u radu Vaših ljudi kad ste odsutni tjedan dana ili više?
12. Osjećate li da se često bavite hitnim umjesto važnim poslovima?
13. Događa li Vam se da nemate vremena za pauzu, kavu, ručak?
14. Pomažete li svojim djelatnicima koji tu pomoć ne trebaju i ne traže?
15. Nedostaje li Vam vremena za zabavu i rekreaciju?
16. Imate li nedovršenih poslova koji su već odavno trebali biti završeni?

Ime Tvrtka Email Telefon